Sunday, June 17, 2012


Az első thetás tapasztalások


Mire jó a theta? Szinte bármire. A TheataHealing nem más, mint a kezünkbe adott kulcs a boldogsághoz. Kellő hittel megszüntethető életünk minden problémája (testi-lelki egyaránt), és megteremthetünk magunknak mindent, amiről csak álmodtunk.
2012 júniusában elvégeztem az alap és a haladó kurzusokat, így már magam is TheataHealing konzulensként "varázsolok", segítek a körülöttem élőknek.
Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy Veletek is megoszthassam csodás tapasztalásaimat. Íme az első:


Tegnap egy barátommal kirándulni mentünk a Pilisben és hosszabb barangolás után egy horgásztó partján lukadtunk ki. Ahogy a parton sétálva élveztük a tájat és a napsütést, egy férfival találkoztunk, akit horgászbatyuk vettek körbe, és fura testtartásban álldogált az ösvényen. Az arca, ahogy rám nézett, olyan volt, mint egy segélykiáltás. Megkérdeztem:
- Segíthetünk valamiben?
- Á semmi gond, csak becsípődött a derekam és nem tudok megmozdulni.
- Hát, azért ez elég nagy gondnak tűnik.
Brigi barátném is felajánlotta a segítségét:
- Gyógymasszőr vagyok, megpróbáljam helyretenni?
Emberünk egy darabig húzódozott, majd szó szerint beadta a derekát.
Amíg Brigi kezelte, gondoltam én is kipróbálom a ThetaHealing gyógyítási folyamatot, legalább gyakorlok. Egy kicsit távolabb helyezkedve "földeltem" magam a talpamon keresztül beáramló Föld energiákkal, majd egy vizualizációs meditációval kiléptem a testemből, elértem a theta tudatállapotot és kapcsolódtam a hetes síkkal. Lekértem a megfelelő gyógyprogramot, majd türelmesen vártam az intuícióm jelzéseire, hogy megerősítést nyerjen a gyógyulás.
Normál esetben a tanusítás nálam képek formájában érkezik, de most más történt. A szívcsakrámból nagy intenzitású energiák kezdtek felgyűlni a kezeimben, majd tenyereimet ösztönösen egymás felé fordítva, éreztem, hogy az energia forró gombócot formál a tenyerek közti térben. Ezt a gömböt elküldtem emberünk fájó derekára, és közben éreztem, hogy az energiagömb, mint egy pamutgombolyag, egy energianyalábot húz magával a tenyeremből és kb egy percig forrón áramlott belőlem. Pont, mikor az áramlás befejeződött, Brigi is befejezte a kezelést.
Emberünk felállt, és elcsodálkozva mondta: 
- Hihetetlen! Most sokkal jobb!
Megköszönte Briginek a masszázst, majd hozzám fordult:
- Te is csináltál velem valamit! Éreztem!
- Ó, csak egy kis hókuszpókuszt! - mosolyogtam.
- Ti valami gyógyító félék vagytok? - kérdezte.
- Csak szeretünk segíteni. 
- Hát nagyon köszönöm! - mondta, miközben magára pakolta a cekkereit - Isteni csoda, hogy pont most erre jártatok!
Nincs ebben semmi csoda, gondoltam, miközben az élménnyel feltöltődve továbbsétáltunk a szikrázó napsütésben. Neki segítségre volt szüksége, nekünk meg hitre. A többit a Sors elboronálta.

No comments:

Post a Comment